Įdėkite skelbimą
Mano skelbimai
Įdėkite skelbimą
 

< Atgal
Klientų vadybininkas (-ė)

Nėra nuotraukos
Aprašymas • Darbdavio einamosios veiklos dokumentų tvarkymas (tipinių sutarčių rengimas ir pildymas, perdavimo-priėmimo aktų ir kitų einamosios veiklos dokumentų rengimas);
• Klientų (aptarnaujamų įmonių, įstaigų ir organizacijų) einamosios veiklos dokumentų tvarkymas (tipinių sutarčių rengimas ir pildymas, perdavimo-priėmimo aktų ir kitų einamosios veiklos dokumentų rengimas);
• Vykdomų projektų apskaitos tvarkymas ir priežiūra;
• Sąskaitų faktūrų išrašymas, registravimas, apdorojimas (naudojant darbdavio skaitmenines sistemas), pateikimas buhalterijai;
• Gaunamų sąskaitų faktūrų apskaita, registravimas, apdorojimas, pateikimas buhalterijai;
• Individualios veiklos vykdytojų apskaitos tvarkymas.

Reikalavimai darbuotojui

• Aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas;
• Darbo patirtis klientų aptarnavimo/projektų administravimo/apskaitos srityje;
• Dokumentų tvarkymo ir apskaitos procesų supratimas;
• Geros rusų kalbos žinios (būtina);
• Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• Raštvedybos taisyklių išmanymas;
• Atidumas detalėms, kruopštumas, atsakingumas, savarankiškumas.

Mes siūlome

• Darbą draugiškoje ir stabilioje aplinkoje;
• Darbo vietą, aprūpintą šiuolaikiškomis darbo priemonėmis;
• Lankstų grafiką;
• Galimybę dirbti iš namų;
• Galimybę augti ir tobulėti.


Privalumai

• Išsilavinimas klientų aptarnavimo arba apskaitos srityje;
• Vairuotojo pažymėjimas;
• Nuosavas automobilis.


Siūlomas darbo užmokestis

• Bandomojo laikotarpio metu – 1300 eurų (priskaičiuotas darbo užmokestis);
• Pasibaigus bandomajam laikotarpiui – 1600 eurų (priskaičiuotas darbo užmokestis);





Paskelbė 27 birželio 08:24,

Nera

Skelbimo numeris: 656310559
Skambinant nepamirškite paminėti kad skelbimą radote Skelbus.lt

Klientų vadybininkas (-ė)

Vilnius (Vilnius)
Prisijunkite prie savo Skelbus paskyros arba sukurkite naują, kad susisiektumėte su šiuo pardavėju
Prisijunkite arba susikurkite paskyrą
Siųskite žinutę


Aprašymas • Darbdavio einamosios veiklos dokumentų tvarkymas (tipinių sutarčių rengimas ir pildymas, perdavimo-priėmimo aktų ir kitų einamosios veiklos dokumentų rengimas);
• Klientų (aptarnaujamų įmonių, įstaigų ir organizacijų) einamosios veiklos dokumentų tvarkymas (tipinių sutarčių rengimas ir pildymas, perdavimo-priėmimo aktų ir kitų einamosios veiklos dokumentų rengimas);
• Vykdomų projektų apskaitos tvarkymas ir priežiūra;
• Sąskaitų faktūrų išrašymas, registravimas, apdorojimas (naudojant darbdavio skaitmenines sistemas), pateikimas buhalterijai;
• Gaunamų sąskaitų faktūrų apskaita, registravimas, apdorojimas, pateikimas buhalterijai;
• Individualios veiklos vykdytojų apskaitos tvarkymas.

Reikalavimai darbuotojui

• Aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas;
• Darbo patirtis klientų aptarnavimo/projektų administravimo/apskaitos srityje;
• Dokumentų tvarkymo ir apskaitos procesų supratimas;
• Geros rusų kalbos žinios (būtina);
• Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• Raštvedybos taisyklių išmanymas;
• Atidumas detalėms, kruopštumas, atsakingumas, savarankiškumas.

Mes siūlome

• Darbą draugiškoje ir stabilioje aplinkoje;
• Darbo vietą, aprūpintą šiuolaikiškomis darbo priemonėmis;
• Lankstų grafiką;
• Galimybę dirbti iš namų;
• Galimybę augti ir tobulėti.


Privalumai

• Išsilavinimas klientų aptarnavimo arba apskaitos srityje;
• Vairuotojo pažymėjimas;
• Nuosavas automobilis.


Siūlomas darbo užmokestis

• Bandomojo laikotarpio metu – 1300 eurų (priskaičiuotas darbo užmokestis);
• Pasibaigus bandomajam laikotarpiui – 1600 eurų (priskaičiuotas darbo užmokestis);





Paskelbė 27 birželio 08:24,

Nera

Skelbimo numeris: 656310559
Skambinant nepamirškite paminėti kad skelbimą radote Skelbus.lt




Įdėkite skelbimą